Monday, December 24, 2012

hai semua!!! selamat pagi... hari nieyh dah hari isnin dah pown.. aku xdak pa lah nak share had menarik pepagi nieyh cumanya aku nak habaq kat hampa satu cerita la kot2 mana taw hampa leh bagi dua tiga idea untuk bantu dia nie.. dia nie sowang pelajaq yang kuat semangat hampa taw dak..dalam pale otak dia 2 suka sgt nak wat menda2 yg berfaedah tp mslhnya ialah... dia xleh nak buat xtaw sbb apa..rasa malas 2 bukan nak habaq kat hampa..~ punyalah...............tebai.. sampaikan dia rasa tertekan dgn diri dia sendiri.. senang cita aku habaq.. dia skang tgh dalam minggu belajaq.. final paper dah nak dekat..tp dia xleh belajaq..pasaipa xtaw..setiap kali dia nak ulang kaji...ada ja menda len yg dia nak buat... ada ja rasa mcm malas nak buat... nak kata dia xsemayang,xdoa..dia buat dah... tp awat pown dia xtaw... kalau kata dia xselesa nak belajaq kat tempat dia tggai skang,xleh gak sebab semuanya lengkap..okeyh ja.. bg aku nie masalah besaq lah sbb membabitkan masa depan dia jgk nanti.. jadi,sebagai kawan yang rapat dgn dia, mintak hampa kot da pape doa ka cara ka untuk tolong dia..meh hampa suggest kat aku..t leh aku kirim2kan habaq kat dia... oklah, pada sapa2 yg dekat final exam nie..gudluck la aku cakap.. moga kita sama2 berjaya dalampelajaran, menuntut ilmu dunia dan akhirat insyaallah~ :)

No comments:

Post a Comment