Tuesday, December 25, 2012

hai.... hari nie best sangat nak habaq kat hampa..hehehe... aku,zati dengan debbie..kami makan sama2 masakan aku..hihi... aku masak ayam masak merah hari nie..tp xbapa nak menjadi sgtlah..but,since depa kata ok..ok lah kan kira... :) seronok aku tengok depa makan dan cakap kenyang...aku rasa puas sangat kalau orang puas hati dan kenyang makan masakan aku.. aku xmakan pown xpa..janji depa seronok...  petang tadi aku men badminton dengan zati..zati dah banyak berubah...dia dah makin pandai main badminton..tahniah zati..kalau ang baca blog aku nieyh..maknanya aku sekarang tgh bangga dengan pencapaian ang... :) hehehe...pas nie lehlah kita tengok nanad dgn kak azah plak an.. hahaha.. sedikit info pasal kolam ikan tue... hari nie ja makin betambah ikan yang mati kat kolam 2.. dah hampir separuh yang mati..tp xdak sapa pown peduli..huhu... sian..tapi apa aku leh wat..aku hanya insan biasa ja.. oklah.. jumpa lagi :) ~ 

4 comments:

  1. Sedap... Yang penting boleh sumbat mulut sheila.. hehehe.. Jum ar masak lg... Nak makan....hehehe

    ReplyDelete
  2. Amboihh... Kenduri besaq ya? Hahaha meh huloq sket.. Eh.. Makan jangan banyak sgt... Sat g ngantok ja... Study pown ntah kemana

    ReplyDelete