Friday, January 18, 2013

hai semua!! 

bosan kan malam2 nieyh..nak kuaq umah xbest.. (padahal xtaw nak g mana n xtaw nak bwk kete ..hihi)... so nak share something r dgn hampa.. kalau hampa nak taw..aku nie peminat shawl.. 2 kata omputih kalau owg melayu cakap selendang tp kan...ada gak yang cakap lapik meja la selimutla kain langsir la..haha.. mcm2 persepsi owg..pada aku..persepsi mcm 2 dtg sebabnya design ataupown corak pada shawl 2 yang seakan2 mcm selimut,langsir n sebagainya la.. tp kalau tanya aku..had mcm 2 la yg unik..haha.. sesak2 leh ja amek lapik meja 2 tak kat pala.. hihi.. pakailah apa pown janji tutp aurat..kalao kata adik aku..jgn plak tutup aurat 2 tapi berlebih2an..mcm tabarujj lagu 2 la.. hehehe.. sepanjang aku berkecimpung untuk pakai shawl nie dh mcm2 trnd n fesyen aku dah try smpaikan ada owg penah kata.. "awat ang xlilit ja sampai jadi mcm pocong?" hahaha~ dia punya perli..ceytt! tp xpalah..malam jie aku nak tunjuk beberapa trend dan fesyen yang aku dah cuba..leh la kot2 hampa nak amek wat2 pi dinner ke pi kuliah ka p jalan2 ka.. (ikut kesesuaian la) kalau hampa konfius mcm mana nak lilit dia.. hampa habaq ja kat aku..kot2 la aku leh ajaq kan..kot skype ka lagu mana ka..tp gegurl ja la... kalau laki nak belajaq..erm..pelek gak aku.. haha... 

nie gaya ala2 arab cikit pada lipatan inner dia.. shawl 2 adik aku beli dari mesir.. thanks angah!! :)

yang nie yang tgh dok femes.. ada mcm "cross section" kat tengah2 tue.. aku ska had nie unik <3




hah...style yang sama..tp hampa leh pelbagaikan wrne inner :) senang ja..xsampai bapa minit buat nieyh weyh... !! 



SELAMAT MENCUBA!!! 












2 comments:

  1. hg reka la style2 shawl yg bru weyh...upload kat snie

    ReplyDelete
  2. ok...nanti aku reka..then aku nak hampa... yg jadi model untuk blog aku nieyh... deal keyh? aku reka!! :)

    ReplyDelete