Wednesday, January 16, 2013

selamat sejahtera..
 hai kawan2 yang baca blog nieyh.. dah lama saya xtuleh apa2 kat blog nie..yelah disebabkan oleh kekangan waktu..mana nak exam..mana nak main dengan haiwan2 kesayangan saya.. mana dengan tugas2 dekat U tu.. hehe~  
btw, aku nak kongsi pengalaman aku sepanjang aku dengan kawan2 mengharungi hari2 study week kat u tue n masa tengah exam.. :) aku habaq hampa..emang mcm2 halangan aku dengan kawan2 aku lalui dalam mengejar kejayaan dalam exam baru2 nie..  first,pengalaman masa study week hari tu... xingat dah aih bapa aribulan.. masa tu tinggal aku dengan beberapa owg je kawan aku sebabnya yang lain pakat dok balik suma dah.. kami masak sama2.. haha.. perkara terlarang di kolej kediaman aku 2 sebenarnya. tp, disebabkan gian sangat nak masak jadi kami pown mengenepikan hakikat itu.. haha aku yakin ramai owg yang buat mcm 2... haha~ then,masa study week kononnya lah nak belajaq..tetapkan waktu konon..tp balik2 benda lain yang kami buat.. :) belajaq xtara mana..main n leka ja lebih.. tak masuk waktu minggu exam lagi..2 lagi dasyat..!! masa minggu exam tu,owg len dok pulun belajaq..kami siap leh pi jalan2 lagi..yang xleh blah siap lepak2 alamanda n masjid putrajaya..~ haha.. masa exam forest engineering..aku dgn izati pi blajaq dekat kfc r n r serdang..tu baru bukak lagi tuh..best~ haha..lek je study situ sambil makan..aku rasa situ ja tempat yang leh aku masuk bila belajaq.. tapi mampuih la mana nak cari duit pi blajaq sana hari2 dah 2 nak pi naik apa selalu..hihi.. 
hari last exam adalah paper tanah hutan,,,paper 2 abeh dalam jam 10.30 pg la..then aku dengan member2 aku..debbie..nanad..izati..kak azah n uncle zul pi lepak kat kajang~ uncle belanja kami makan satay kajang! bestnye!!! uncle memang baik hati!! :) aku xsuka satay..tp satay haji sahmuri memang best! dahlah gemok2..hihi.. 


nie gambaq dengan shuhada rajihan..owg yang betanggungjawab bawak kami jejalan kat area putrajaya n kami pi singgah dinner kat chop n steak yg lazat!!









kenangan bersama di putrajaya~ memori akhir sem 3... upm... :)








yeah!! satay kajang haji sahmuri the best!! ~




MEMORI AKHIR SEM 3!! 
 tetap diingatan.. thanks kawan2!! :) i love u all <3











3 comments:

  1. Hei.. follow la blog aku sekali. hehehe

    ReplyDelete
  2. Pegi blog aku, pas tu g join this site, ikut arahan seterusnye. hehehe

    ReplyDelete